مجالس صقور العرب
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى لمجالس، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة مجالس الذي ترغب أدناه.
مجالس صقور العرب
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى لمجالس، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة مجالس الذي ترغب أدناه.
مجالس صقور العرب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهلا وسهلا بكم في مجالس صقور العرب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
منع السرقة

نكت مالها حل

كاتب الموضوعرسالة
صقر العرب
المدير العام
المدير العام

االمهنه : طالب

نكت مالها حل Empty
مُساهمةموضوع: نكت مالها حل   نكت مالها حل I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 23, 2010 12:05 am

نبدأ :
بسم الله الرحمن الرحيم

مرة واحد راح يحلق دقنة عند مجنون وهو ميعرفش انه مجنون راح المجنون قالة
عايز ودنك دى افتكرة بيهزر وقالة لا ...راح قطعها ورماها فى الشارع...قام
قياله عايز التانية قالة ايوة000 راح قطعها وادهالو

ندل بيوصي عياله يكونوا في الحياة أندل منه ، تعب وهو في غرفة الإنعاش جت
روحه تطلع وعاوز يودعهم قام واحد من عياله قفل بقه

مرة طيارة طايرة فى الجو وبعدين شويه كده والطيارة اعدت تتهز تتهز.. فالطيار
قال ياجماعه الطيارة هاتقع علشان الوزن تقيل ممكن تلاته من الركاب يضحوا بنفسهم علشان
الباقى يعيش قام الامريكى وفتح الباب وقال امريكا رمز الحريه ورمى نفسه.. قام
بعده الفرنساوى وقال فرنسا رمز التضحيه ورمى نفسه..قام الصعيدى بعدهم وفتح
الباب وقال مصر رمز الفهلوة ..وراح رامى المضيفه

صعيدى راكب طيارة هليكوبتر لقى
الجو ساقع.. قفل المروحة

واحد صعيدي كسب 60 مليون دولار
إشترى رونالدو

كان يامكان كان فى مرة بطة..البطة دى كانت بتروح عند البقال تقولو عندك حلاوة
يقولها لاء...اليوم التانى عندك حلاوة يقولها لاء.....اليوم تالتت عندك حلاوة يقولها لاء
فالبقال زهق بقى وقالها لو جيتى تانى هدبس رجليكى بالمسامير فى
الارض...فراحتله بعدها تانى قالتلو عندك مسامير قالها لاء....قالتلو طب
عندك حلاوةنكت مالها حل Clapنكت مالها حل Clapنكت مالها حل Clap

عسكرى مصرى بيسأل عسكرى اسرائيلى:بتقبض كام قالوا الف دولار بدل سكن والف
دولار بدل موصلات والف دولار بدل ترفيه والف دولار مكافه
فالعسكرى الاسرائيلى ساءل العسكرى المصرى بتقبض كام :قالوا سبعين جنيه..قالوا ده بدل ايه ده؟ قالوا بدل ماشحت

اتنين متجوزين كل ما يخرجوا فى حته مراته تقوله عايزة اروح جنينة الحيوان عند
القرود وكل يوم تروح عند الجبلاية و تفضل تأكل القرود لغاية يوم الولادة دخلت تولد و لما الممرضة
خرجت سألها الاب اية ولد ولاّ بينت؟ فقالت له الحقيقة يافندم ملحقناش نعرف ..
اول ما المولود نزل نط من الشباكنكت مالها حل Clapنكت مالها حل Clapنكت مالها حل Clap

مرة مدرس وقف طالب ساءلة لو ابوك استلف من البنك 1000 ج و من صاحبة 1500
يبقى ابوك يدى للبنك كام و يدى لصاحبة كام....... رد الطالب مش هايدى حاجة
قاله المدرس اقعد انتا مش عارف حاجة
قالة انتا الى مش عارف ابويا

مرة اتنين اغبية دخلو قهوة فقعدو جنب المرايا
قامو طلبو اربعة شاى

واحد قاعد مع خطيبتة النورانقطع قالتله
خد فرصتك اخد الشنطة و طلع يجرى

واحد بلدياتنا واقف قدامه خمس شياطين ليه ....؟؟؟ واحد يوسوسله و اربعه يفهموه

بيقولك مره الفلاحين غارو من الصعايدة ان النكت بتطلع عليهم راحو لبتاع النكت قالولو اشمعنى الصعايدة بتطلع عليهم النتكت قالهم اعملو حاجة غريبة وانتو يطلع عليكو نكت راحو فى الصحرا وحفرو حفرة كبيرة وقعدو يعملو نفسهم بيعومو فى الرملة لقو الصعايدة جايين بلانش جوه الحفرةنكت مالها حل Clapنكت مالها حل Clapنكت مالها حل Clap

واحده وحشة اوي بتقول لجوزها يا رااااااجل مش تصلح شباك الحمام عشان الجيران مايشوفونيش وانا بستحمى..قالها خليهم يشوفوكي عشان يصلحوا الشباك على حسابهم

مرة واحد ماكنش بيغير على مراتة فراحت لجارتها وقالتلها جوزى مبيغرش عليا قالت..خدى شبشب ابو حمادة حوطيه عند الباب وفعلا حطتة جة جوزها قالها شبشب مين دة قالتلة.. ابو حمادة قالها رجعيهولو ليكون عايز ينزل استغربت وراحت قالت لجارتها ولا عمل حاجة قالتلها خدى بدلة ابو حمادة حوطيها ع السرير شافها جوزها وقالها رجعيها لابو حمادة راحت لجارتها وقالتلها خدى ابو حمادة نفسة حطيه فى الدولاب فلما جه جوزها قالتلة انا عايزة اشترى فستان قالها منا لسة جايبلك فستان قالتلة طب تعالى نعد ، فتح الدولاب وقالها أدي 1-2-3 تعالى كدة يا ابو حمادة شوية -4-5 ...

واحد قابل صاحبه وقاله الحق مراتك بتخونك فى الغابة فراح جوزها جرى بسرعه ولما رجع صحبه سأله عمل ايه فرد عليه وقاله يا أخى الناس دى بتهول اوى شجرتين ويقولوا غابة !!!!!!!!!!!

واحد بيقول لمراته ... انا النهاردة عايز رومانسية فى البيت ... راحت الزوجة سألت امها : يعنى ايه رومانسية ؟؟ الام : مش عارفة بس احتياطى إنقعى الرز

مرة واحد ماشى مع خطيبته وآخر انسجام فقالها "عارفة ايه هو الحب وايه الجواز؟" قالته "لا" قالها: "الحب زى النجوم الجميلة اللى فى السما. قالتله"طب والجواز؟" قالها:"دى البلاعة اللى واحنا بنبص على النجوم بنقع فيها.."

ستات العالم اتحدوا وقرروا يعملوا اضراب عن شغل البيت لمده اسبوع ويشوفوا الرجاله هتعمل ايه.....
بعد الاسبوع:
الفرنسيه بتقول انا اليوم الاولانى ماشوفتش منه حاجه..واليوم التانى لقيته بيغسل ويمسح..واليوم التالت صالحنى وقاللى انتى بتتعبى اوى ياحبيبتى.
الامريكيه بتقول انا اليوم الاولانى ماشوفتش حاجه واليوم التانى ماشوفتش حاجه واليوم التالت عزمنى بره عالعشا.
المصريه قالت اليوم الاولانى ماشوفتش حاجه واليوم التانى ماشوفتش حاجه واليوم التالت بدات اشوف شويه بعينى الشمال.نكت مالها حل Clapنكت مالها حل Clap

مدرس رياضيات اتجوز مدرسة رياضيات خلفوا ولد شبه منحرف وبنت دايره على حل شعرها.

مرة دكتور دخل عنبر فى سراية المجانين لقى واحد بيخبط دماغة فى الحيطة سأل الممرضة ماله ده ؟ قالت أصله كان بيحب واحدة ومتجوزهاش دخل العنبر الى بعده لقى واحد بيضرب نفسة بالشبشب قالها وده ماله قالتله أصل ده اللي اتجوزها ..

واحد بلديتنا بنى جامع لقى الناس بتيجى عليه كتيييييييير قلبه مطعم.

مرة واحد بلديتنا الباب قفل على صباعه الباب أزرق.

مرة مدرس رياضيات اتجوز مدرسه رياضيات خلفوا ولدين وأستتنتجوا التالت.

مرة واحد سباك نفسه أتسدت غرقت الشقة.

مرة واحد صعيدى رمى الطلاق على مراته مجاش فيها.

مرة تلميذ بيقول للأبله بحبك اوووووى يا أبله.. الأبله قالتله وأنا مبحبش الأولا الصغيرين.. قالها وأنا مش مستعجل على الأولاد.

مرة واحد بخيل اوى خبط فى حيطة اتعور جامد وقعد ينزف , شافه واحد عسكرى قاله:اشوفلك دكتور .. قاله : لا شوفلى حد يشترى منى الدم الى نازل ده.

محشش قاعد زهقان فقام يعمل تجربه وقام جايب ورقه وقلم وكاتب تجربه الضفدعه
وجاب الضفدعه وقاللها نطى فقامت نطه قام قاطعلها رجل"وقاللها نطى فقامت نطه قام قاطعلها رجل كمان وقام قايللها نطى نطت نطه صغيره شويه قام قاطعلها رجل تالته"وقاللها نطى نطت نطه صغنطوطه خالص قام قاطعلها الرجل الباقيه وقاللها نطى ماعرفتش تنط فقام كاتب في التجربه
عند قطع ارجل الضفدعه تفقد حاسه السمعنكت مالها حل Clapنكت مالها حل Clap

مرة واحد زهقان من نفسه جدا فقرر انه يتمشي علي البحر وهو بيتمشي لقي
ازازة ففتحها راح طلعله عفريت قاله شوبيك لوبيك تطلب ايه
قاله ابوس ايدك انا خاطب بقالى 5 سنين وعاوز اتجوز ومش لاقي شقه عاوز شقه
راح العفريت ضاربه بالقلم وقاله هو لو انا كنت لاقي شقه كنت نمت في الازازه يا حمار

تلاته بلدياتنا راكبين القطر واحد بيطلع دماغه بره جه المعاكس شال دماغه
فقام التانى يشوف دماغ اخوه اللى طارت ومطلع ايده بره فجه عمود كسرله ايده فاقعد يصرخ
فالتالت اللى معاهم "مسطول"قالله ياعم ماتريح ماخوك دماغه طارت اهو ولا اتكلمنكت مالها حل Clap

بخيل بيموت فبيسأل فين محمود ...فرد محمود انا اهو يابا
فسأل محمود فين محمد ..رد محمد انا جنبك يابا
قاللهم يعنى انتوا الاتنين جنبى وسايبين نور الصاله والع

اتنين مساطيل راكبين عربيه خبطوا واحد..فالللى سايق بيقول للى جنبة:انزل شوفو..مات ولا لسة؟؟
نزل المسطول التانى وقال:تعال يمين شوية..ايووه..شمال شوية..بس..اطلع قدام...اوكى..كده مات

هريدى ركب القطر لقاه زحمه ومش لاقى مكان وبعدين بيضرب بعينه لقي واحده حلوة اوى
ضحكلها..ضحكتله"غمزلها..غمزتله"قام قايلها المحطه الجايه تنزلى فانزلت راح قعد مكانها

واحد صاحب كيف راح يخطب ابوها قال احنا بنشترى راجل .. انا ياسيدى عليا الشقه فرد عليه : وانا عليا البنات والبيرة

واحد بيقول لامه الراجل ده بيبوس اختى ليه؟؟ قالت اصله هيتجوزها...قالها امال بابا هيتجوز الخدامه امتى؟؟!!!!!

اتنين سكرانين بيتفرجو علي نشرة الاخبار فالاول بيقول للتاني هي النشره طولت اوي كده ليه؟ التاني قاللو الظاهر انها الحلقه الاخيره

السعوديه اتبرعت للصومال بشحنه ادويه فرجعت كلها عشان كلها بعد الاكل

اتنين بلدياتنا بيلعبوا شطرنج واحد اكل لواحد الفيل التاني قام حرقله البهايم

واحد بلدياتنا حب واحده اتجوز اختها عشان يعرف يطلع البيت ويشوفها

واحد صاحب كيف دماغه من غير كيف ضايعه..قرر يتوب ابوه اداه شريط لعمرو خالد جاله تانى يوم لابس حجاب

بلدياتنا حب يروح حفله تنكريه بعت اخوه

بلدياتنا بيلعب كورة انفرد بالحارس قتله

مأذون صعيدى مش لاقى حد لايتجوز ولا يطلق عنده ومعاهوش فلوس طلق مراته

نكت مالها حل
صفحة 1 من اصل 1